De ce să mă înregistrez?
Calitatea de abonat iți permite accesul la o gamă completă de informații și servicii cu ajutorul cărora:
· poți comanda orice produs doar printr-un singur click, fără a mai fi necesar să completezi mereu toate datele tale personale;
· poți urmări starea comenzii tale, fără a mai fi nevoit să suni la Departamentul de Relații cu Clienți din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp și bani;
· ai posibilitatea să acorzi rating produselor și să faci comentarii cu privire la produsele preferate;
· poți primi informații personalizate în functțe de listele tale de produse pe www.cevafin.ro;
· ești invitat la evenimentele off-line organizate de magazinul nostru.
Cum mă înregistrez?
În bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Crează cont” poți completeta câmpurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si să-ți alegi o parolă pentru noul cont. Apoi apeși butonul „Înregistrare” și în scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la înregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi terților anumite date generice conținute în formularul de înregistrare, dar nu informatțile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau în cazul în care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum comand?
Prin intermediul magazinului poți comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le dorești, fără a te mai deplasa. Astfel economisești timp și bani. Fiecare produs pe care doresși sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat în coșul tău de cumpăraturi. În dreptul fiecărui produs există un buton „Adaugă în coș” care îți va adauga produsul selectat direct în coșul tău de cumpărături.
Coșul tău de cumpărături actualizat permanent va apărea mereu în bara de meniu. Acolo poți:
· modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
· vizualiza costul produselor alese;
· scoate un produs din coș (apăsând pe butonul roșu „Șterge”).
În clipa în care dorești să finalizezi comanda, apasă butonul „Vezi coș”. Acest pas te va duce într-o fereastră în care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plată și de expediere a produselor. După completarea tuturor acestor informații, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odată completate, aceste date vor rămâne înregistrate în contul tău și nu va mai fi necesar să le introduci din nou în cazul unei noi comenzi, decât dacă doresși să le schimbi (exemplu: o altă adresă de livrare).
Pot comanda și prin telefon?
Da, se poate. Numărul de telefon la care ne poti contacta este ........., de luni până vineri, între 09-22, iar sâmbăta și duminica între 10-19.
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil, fără a se depăși o zi lucrătoare de la primirea comenzii în cazul unora dintre produse sau o perioadă mai mare de timp în cazul altora – de exemplu produsele din categoria fashion necesita o perioadă mai lungă de timp pentru procesare față de alte categorii. Pentru evitarea oricărui dubiu urmatoarele produse sunt procesate în următoarele intervale:
- produse din categoria carti – o zi lucratoare;
- produse din categoria fashion – între o zi lucrătoare și 21 zile lucrătoare;
Acestea sunt onorate în ordinea intrării, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecarui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțiala a comenzii. În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în week-end-uri și în perioada sărbătorilor legale.
Care este valoarea minimă pentru care pot comanda?
Nu există o valoare minimă a comenzii, în schimb magazinul nostru își rezervă dreptul de a refuza comenzile ale căror informații sunt incomplete.
Cum aflu mărimea corectă pe care trebuie să mi-o comand atunci când imi cumpăr articole de fashion?
Pe pagina de produs, vei găsi un tabel de mărimi pentru a-ți ușura selectarea articolului dorit. Pentru orice altă informație, așteptăm email-ul tău la adresa comenzi@cevafin.ro.
Dacă prețul afișat este diferit de prețul real?
Prețurile produselor de pe site-ul nostru sunt exprimate în lei, includ TVA (în procent de 19% pentru produse si servicii) și sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Dacă ai comandat un produs cu prețul afișat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda în noile condiții.
Cum plătesc și cum se face livrarea?
Pentru produsele achiziționate pe www.cevafin.ro ai la dispoziție următoarele modalități de plată:
· plata în numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, dacă alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personalăa de la unul din punctele de ridicare disponibile în pagina de finalizare a comenzii.
Înainte de expedierea comenzii, coșul de cumpărături va calcula și va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
· plata online prin card bancar sau cont PayPal, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
· pentru comenzile din străinatate, plata se poate efectua doar online prin card sau cont PayPal, numai după ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de către client.
Metode de livrare
Livrarea prin curierat rapid
Coletul va merge la adresa menționată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinatia menționată. Este așadar important să ne comunici, în formularul de comandă, un numar de telefon la care curierul să te poata contacta în caz de necesitate.
Serviciul | Destinatie | Plasare comanda | Livrare comanda |
Curier rapid | București/tara | Luni – Vineri (comenzi plasate până în ora 16:00) | ziua următoare (24h) |
Luni – Vineri (comenzi plasate după ora 16:00) | 1-2 zile (48h) | ||
Vineri, după ora 16.00 și week-end | Marți | ||
Livrare în aceeași zi | București | Luni – Vineri (comenzi plasate între orele 8:00 - 14:00) | Aceeași zi, în intervalul 14:00-20:00 |
Pe tot parcursul anului intervalul de livrare menționat mai sus este în vigoare pentru produsele cu livrare din stocul cevafin.ro, exceptie facând perioadele cu un volum foarte mare de comenzi unde termenul de livrare va suferi modificări.
Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaborăm se expediază într-un interval mai mare.
Datele oferite mai sus sunt indicative, pentru o informare concretă avem rugamintea să verificați întotdeauna coșul de cumpărături (după ce ați selectat modalitatea prin care doriți să se expedieze coletul).
De asemenea, în urma finalizării comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicată.
Care sunt taxele de livrare?
Valorile afișate includ tva. Această taxă de livrare se va adăuga la valoarea comenzii, astfel încât prețul achitat la curier pentru a intra în posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
*Tarifele includ taxa de ramburs
Magazinul nostru mai oferă și serviciul "Livrare în aceeași zi", care presupune livrarea comenzii în aceeași zi în Bucuresși, pentru comenzile înregistrate până în ora 14:00.